Van bármi pozitív a karanténban? - 100 nő szerint, 20 dolog is!

A Goodwill Project csoportban indított 21 napos JOBB LÉPNI MINT FÉLNI kihívás egyik feladatában azt kérdeztem a résztvevőktől, hogy  mi az a 3 dolog, ami a legnagyobb felismerést okozta számukra az elmúlt 2 hétben, az önkéntes karantén idején?

Írásomból kiderül, hogy vajon találnak-e bármi pozitívat a résztvevők járványügyi helyzetben?

tonik-haz3tnzqp6w-unsplash.jpg

 

A 21 napos "jobb lépni mint félni" kihívás során a mentális golyóállóképesség megteremtésén dolgozunk: hogy a nehéz helyzetben ne megfulladjunk, hanem minél gyorsabban megtaláljuk a különböző életterületeink mentőöveit. 

100 nő, összesen 20 fontos pozitív tanulságot talált, egy olyan helyzetben, ahol szinte az összes fókusz a FÉLELEM és KILÁTÁSTALANSÁG érzésén van.POZITÍV TANULSÁGOK KARANTÉN IDEJÉN

 

  1. Megtapasztaltam, milyen erős vagyok: ha krízis van, megnyugszom és kiegyensúlyozottá válok. 
  2. Kifejezetten boldoggá tesz, hogy együtt vagyunk a férjemmel és a fiammal.
  3. A gyermekeimnek elképesztően jót tesz hogy együtt vagyunk és nem rohanunk sehová.
  4. Újra írni kezdtem, először a naplóm, de verset, novellát és blogot is. A kreativitásom végre szárnyal.
  5. Tudok főzni! Erre most döbbentem rá...
  6. Elkezdtem értékelni és ÉSZREVENNI az apró örömöket. A tavasz illatát, a fák színeit, a nap sugarait, a kutyám puha bundájának simítását, a párom ölelő karjait, a LEVEGŐT, a biztonságot.
  7. Kevesebb pénzt költök, sokkal kevesebb dolog vásárlásával is boldog vagyok.
  8. Eddig halogattam, most végre kipróbáltam: jobban odafigyelek ÖNMAGAMRA.
  9. Rájöttem kik a VALÓDI barátaim.
  10. Ha ráérősen edzem, akkor teljesen megnyugszom. 
  11. A szükség miatt sokkal bátrabban belevágok új dolgokba, például a karrier terén. Mivel kirúgtak az állásomból, munkalehetőség a területemen nincs, így már nincs akadálya hogy elindítsam a saját vállalkozásomat. Rájöttem, hogy eddig is csak én voltam az akadálya...
  12. A hangoskönyv Isten áldása, ugyanis közben a monoton házimunkával töltött idő is elrepül.
  13. Rajzolni kezdtem, és kiderült hogy teljesen feltölt!
  14. Az életmódváltáshoz semmi extra nem kell, csak tudatosság és odafigyelés.
  15. Nagyon erősen tudunk támaszkodni egymásra a férjemmel vészhelyzetben. Ezt az ember csak remélni meri mikor házasodik, de most élesben is kiderült, hogy nem kamuzott :).
  16. Képes vagyok az igényeimből sok mindenről lemondani anélkül, hogy megviselne.
  17. Ami soha nem sikerült, de most igen: 3 gyerekkel is van NAPIRENDÜNK! Kiszámíthatóvá vált az életünk.
  18. A vasalnivalót hihetetlen milyen régóta képes vagyok elnézni. És nincs lelkiismeret furdalásom! Mert nem olyan fontos, mint az együttlét. Semmi sem fontosabb ez utóbbinál.
  19. Olyan jó újra olvasni! Ráérősen, kellemes körülmények közt, rendszeresen. Érzem ahogy épülök újra az énidőtől.
  20. 10 millió pék országa lettünk: és én vagyok az egyik! Isteni a kovászos kenyerem! 

 

Ha van kedved, gyűjtsd össze Te is, mi mindent nyertél az önkéntes karantén idején és oszd meg az ismerőseiddel!

 

A világon a legtöbb dolog nem fekete-fehér, ahogy a koronavírus sem csak rossz

 

Akár a levegőszennyezettség csökkenését nézzük, akár a szélsőséges fogyasztói magatartások minimalizálódását, akár a világszintű ébredést, hogy mind egymásra vagyunk utalva, akár azt, mik az igazán fontos dolgok az életben.

Vegyük észre ezt az oldalát is, ahogy tették a kihívás résztvevői is, hiszen mikor a járvány lecseng, és újra visszatérünk az életbe, nem mindegy hogy mit viszünk tovább az elmúlt hónapokból.

Haragot, keserűséget, vagy a fájdalmas érzések mellett némi tanulságot és tudatosságot a jövőnk tekintetében.

süti beállítások módosítása